- Podpora studentů se specifickými potřebami při studiu na vysoké škole a v době distančního vzdělávání
1.1 Obecné informace k podpoře studentů se SP ve vysokoškolském vzdělávání
1.2 Jak užívat pojmy spojené se specifickými potřebami, aneb předsudky a mýty vůči osobám s postižením
1.3 Dopady online výuky na studující se specifickými potřebami – doporučené přístupy (v obecné podobě)
1.4 Sledování průběhu distanční výuky u vysokoškoláků i u studujících se specifickými potřebami – nové perspektivy?
- Zátěž, stres a psychické zdraví ve vysokoškolském vzdělávání
2.1 Úvod
2.2 Podpora psychického zdraví v době distanční výuky
2.3 Sociální opora
2.4 Copingové strategie
2.5 Zvýšená únava v online prostředí
2.6 Prokrastinace
2.7 Jak nás stres ovlivňuje a jak ovlivňuje vysokoškolské vzdělávání
2.8 S čím se potýkají studující se specifickými potřebami – zdroje stresu navíc
2.9 Pár informací o stresu – proč ho zažíváme a jak nás ovlivňuje
2.10 Závěr
2.11 Literatura
- Distanční výuka u vysokoškolských studentů se zrakovým postižením
3.1 Popis skupiny, základní terminologie, dopady do vzdělávání
3.2 Specifické těžkosti studentů této skupiny v online výuce/při distančním vzdělávání (s rozlišením A1/A2)
3.3 Podpůrné technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
3.4 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
3.5 Přístupy studentů – jak se na výuku připravit, o co a jak žádat, co pomáhá ve výuce, jak na zpracování úkolů ve výuce i pro atestování, jak na atestování
3.6 Další doporučené přístupy
3.7 Závěr
- Distanční výuka vysokoškolských studentů se sluchovým postižením
4.1 Popis skupiny, základní terminologie, dopady do vzdělávání
4.2 Specifické těžkosti studentů této skupiny v online výuce/při distančním vzdělávání
4.3 Technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
4.4 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
4.5 Přístupy studentů – jak se na výuku připravit, o co a jak žádat, co pomáhá ve výuce, jak na zpracování úkolů ve výuce i pro atestování, jak na atestování atd.
4.6 Další doporučené přístupy/další možnosti podpory
4.7 Závěr
- Distanční výuka u vysokoškolských studentů s pohybovým postižením
5.1 Studenti s pohybovým postižením – základní terminologie, dopady do vzdělávání, specifické potřeby
5.2 Specifické těžkosti studentů této skupiny v online výuce/při distančním vzdělávání (s rozlišením C1/C2 a jednotlivých typů postižení)
5.3 Podpůrné technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
5.4 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
5.5 Přístupy studentů – jak se na výuku připravit, o co a jak žádat, co pomáhá ve výuce, jak na zpracování úkolů ve výuce i pro atestování, jak na atestování
5.6 Další doporučené přístupy studentům/další možnosti podpory
5.7 Závěr
- Distanční výuka u vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení
6.1 Studenti se specifickými poruchami učení – základní terminologie, dopady do vzdělávání, specifické potřeby
6.2 Specifické těžkosti studentů této skupiny v online výuce/při distančním vzdělávání
6.3 Podpůrné technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
6.4 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
6.5 Přístupy studentů – jak se na výuku připravit, o co a jak žádat, co pomáhá ve výuce, jak na zpracování úkolů ve výuce i pro atestování, jak na atestování
6.6 Další doporučené přístupy
- Distanční výuka u vysokoškolských studentů s poruchou autistického spektra
7.1 Popis skupiny, základní terminologie
7.2 Specifické těžkosti studentů s PAS na VŠ
7.3 Podpůrné technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
7.4 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
7.5 Doporučení pro studenty s PAS při distanční výuce
7.6 Další doporučené přístupy
7.7 Kde dále hledat pomoc
7.8 Závěr
- Distanční výuka u vysokoškolských studentů s jinými obtížemi
8.1 Studenti s jinými obtížemi – základní terminologie, dopady do vzdělávání, specifické potřeby
8.2 Dopady postižení/znevýhodnění do vzdělávání s rozlišením dle jednotlivých typů postižení
8.3 Specifické potřeby studentů této skupiny (dle jednotlivých typů problémů)
8.4 Specifické těžkosti studentů této skupiny v online výuce/při distančním vzdělávání (dle jednotlivých typů problémů)
8.5 Podpůrné technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
8.6 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
8.7 Přístupy studujících k distanční výuce
8.8 Další doporučené přístupy
8.9 Další formy pomoci
- Distanční výuka u studujících s ekonomickým či sociálním znevýhodněním (SEZ)
9.1 Popis skupiny, základní terminologie, dopady do vzdělávání
9.2 Specifické těžkosti studentů této skupiny v online výuce / při distančním vzdělávání
9.3 Podpůrné technické/technologické přístupy k modifikacím v online výuce
9.4 Podpůrné přístupy vyučujících, modifikace výuky – před výukou, ve výuce, při atestování
9.5 Přístupy studentů – jak se na výuku připravit, o co a jak žádat, co pomáhá ve výuce, jak na zpracování úkolů ve výuce i pro atestování, jak na atestování
9.6 Závěr
Soubory cookie používáme, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud budete tyto stránky nadále používat, budeme předpokládat, že jste s nimi spokojeni.Ok