Kontrola technických prostředků

Pro kontrolu technických prostředků vyzkouší účastník v předstihu obousměrnou komunikaci se svými kolegy nebo využije testovací instanci.

Co dělat v případě, že mikrofon nebo kamera nefungují

  1. Zkontrolujte, že jsou vybrána správná vstupní a výstupní zařízení v nastavení používané aplikace.
  2. Pokud máte nastavení v aplikaci v pořádku, zkontrolujte v nastavení vašeho počítače nebo jiného komunikačního zařízení, zda má aplikace ve Vašem zařízení povoleno používat mikrofon a kameru.
  3. Jestliže problém přetrvává, zkontrolujte, zda máte zaktualizované ovladače v zařízení, které právě používáte. (Poznámka: ve Windows 10 se ovladače aktualizují vždy s aktualizací celého systému. Zkontrolujte tedy, že žádná aktualizace nečeká na provedení. V nižších verzích Windows hledejte  “ovladače” v nastavení počítače. Tam můžete přímo aktualizovat ovladač pro mikrofon a kameru.)
  4. Při přetrvávajících problémech kontaktujte helpdesk nebo IT podporu svého pracoviště.