Kontrola technických prostředků
Pro kontrolu technických prostředků vyzkouší účastník v předstihu obousměrnou komunikaci se svými kolegy nebo využije testovací instanci.
Co dělat v případě, že mikrofon nebo kamera nefungují
-
Zkontrolujte, že jsou vybrána správná vstupní a výstupní zařízení v nastavení používané aplikace.
-
Pokud máte nastavení v aplikaci v pořádku, zkontrolujte v nastavení vašeho počítače nebo jiného komunikačního zařízení, zda má aplikace ve Vašem zařízení povoleno používat mikrofon a kameru.
-
Jestliže problém přetrvává, zkontrolujte, zda máte zaktualizované ovladače v zařízení, které právě používáte. (Poznámka: ve Windows 10 se ovladače aktualizují vždy s aktualizací celého systému. Zkontrolujte tedy, že žádná aktualizace nečeká na provedení. V nižších verzích Windows hledejte “ovladače” v nastavení počítače. Tam můžete přímo aktualizovat ovladač pro mikrofon a kameru.)
-
Při přetrvávajících problémech kontaktujte helpdesk nebo IT podporu svého pracoviště.